با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی

آ

  • آزمون دست برتری آنت ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه دست برتری آنت - نسخه ترکی آذری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 9-16]

  • آلزایمر خفیف تدوین یک برنامه توان‌بخشی شناختی و بررسی تأثیر آن بر عملکردهای شناختی و رضایت از زندگی در سالمندان ایرانی با آلزایمر خفیف [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 70-98]

  • آموزش ایمن­سازی روانی اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 111-130]

ا

  • اختلال یادگیری اثربخشی توان‌بخشی دوسا بر حافظه شنیداری و حل مسئله‌ کودکان دارای اختلال یادگیری همراه با مشکل تمییز شنیداری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 67-80]

  • اختلال یادگیری خواندن اثربخشی تمرین‌های عملی عصب روانشناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و دامنه توجه دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 43-58]

  • اختلال استرس پس از سانحه اثربخشی روان درمانگری نمایشی در کاهش مشکلات عصب‌روانشناختی دانش‌آموزان مبتلا به استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 121-146]

  • اختلال استرس پس از سانحه بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی پاول بر بهبود کارکرد های اجرایی، حافظه و توجه جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 9-26]

  • اختلال اسکیزوفرنی مقایسه کارکرهای اجرایی و توانش نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 105-122]

  • اختلال شخصیت مرزی مقایسه کارکرهای اجرایی و توانش نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 105-122]

  • اختلال کمبود توجه / بیش­فعالی اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 111-130]

  • اختلال هماهنگی رشدی اثربخشی برنامه آموزش توانبخشی شناختی(باشگاه مغز) بر سرعت پردازش درونداد و سرعت واکنش عصبی به درونداد کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 91-104]

  • ادراک دیداری حرکتی اثربخشی نوروفیدبک بر نقایص شناختی و ادراک دیداری حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 47-66]

  • اسپورت کینتیک تأثیر هشت هفته بازی‌های ویدئویی تعاملی بر تعادل ایستا و پویای دانش‌آموزان پسر [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 31-46]

  • اسکیزوفرنی اثربخشی تحریک فراجمجمه ایی مستقیم مغز (TDCS) بر کاهش علائم اختلال اسکیزوفرنی مزمن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 9-26]

  • اسکیزوفرنیا مقایسه فعالیت قشری مغز در بیماران اسکیزوفرن دارا و فاقد اختلال تفکر صوری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 31-46]

  • اعتبار ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه دست برتری آنت - نسخه ترکی آذری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 9-16]

  • افسردگی مقایسه اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی مستقیم مغز از روی جمجمه بر کاهش افسردگی در جمعیت غیر بالینی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 81-98]

  • انعطاف­ پذیری­ شناختی تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 101-120]

ب

  • بازخورد عصبی نبرد نورون‌ها: افزایش تمرکز با استفاده از بازی رایانه‌ای مبتنی بر بازخورد عصبی و رابط مغز-رایانه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 83-100]

  • بازداری روابط ساختاری کارکرد اجرایی مغز با نشانه‌های نقص توجه و بیش‌فعالی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 99-110]

  • بازداری پاسخ بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 27-42]

  • بازی­های تعاملی تأثیر هشت هفته بازی‌های ویدئویی تعاملی بر تعادل ایستا و پویای دانش‌آموزان پسر [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 31-46]

  • بازی‌های رایانه‌ای نبرد نورون‌ها: افزایش تمرکز با استفاده از بازی رایانه‌ای مبتنی بر بازخورد عصبی و رابط مغز-رایانه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 83-100]

  • باشگاه مغز اثربخشی برنامه آموزش توانبخشی شناختی(باشگاه مغز) بر سرعت پردازش درونداد و سرعت واکنش عصبی به درونداد کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 91-104]

  • برنامه توانبخشی شناختی رایانه‌ای بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 27-42]

  • برنامه جاگر اثربخشی آموزش برنامه دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر مهارت‌های عصب روانشناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 17-30]

  • برنامه درسی بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]

  • برنامه­ ریزی تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 101-120]

  • بزرگسالان اثربخشی تمرین‌های مبتنی بر مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی در نرم‌افزار کاپیتان‌لاگ بر بهبود عملکرد حافظه بزرگسالان [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 59-72]

  • بیش فعالی روابط ساختاری کارکرد اجرایی مغز با نشانه‌های نقص توجه و بیش‌فعالی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 99-110]

  • بهزیستی روان­شناختی تاثیرپسخوراند عصبی بر بهبود نشانه های مصرف، بهزیستی و حالت روان شناختی مردان مصرف کننده مورفین [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 57-70]

پ

  • پسخوراندعصبی تاثیرپسخوراند عصبی بر بهبود نشانه های مصرف، بهزیستی و حالت روان شناختی مردان مصرف کننده مورفین [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 57-70]

ت

  • تحریک الکتریکی مستقیم مغز از روی جمجمه مقایسه اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی مستقیم مغز از روی جمجمه بر کاهش افسردگی در جمعیت غیر بالینی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 81-98]

  • تحریک فراجمجمه ایی مستقیم مغز اثربخشی تحریک فراجمجمه ایی مستقیم مغز (TDCS) بر کاهش علائم اختلال اسکیزوفرنی مزمن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 9-26]

  • تحریک مغناطیسی فراجمجمه ای مقایسه تاثیر درمان فراشناختی و تحریک مغناطیسی فراجمجمهای(tms)بر کارکردهای اجرایی، حافظه کاری در مبتلایان به افسردگی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 41-56]

  • تحلیل شبکه عصبی تشخیص اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی با ابزار وکسلر چهارم و نسخه تکمیلی: رتبه‌بندی خرده مقیاس‌های موثر با تحلیل شبکه عصبی مصنوعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 99-122]

  • ترکی آذری ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه دست برتری آنت - نسخه ترکی آذری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 9-16]

  • تصمیم­گیری پرخطر تاثیر tDCS روی OFC نیمکره راست در عملکرد اجرایی تصمیم گیری پرخطر و ریسک پذیری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 47-62]

  • تعادل ایستا تأثیر هشت هفته بازی‌های ویدئویی تعاملی بر تعادل ایستا و پویای دانش‌آموزان پسر [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 31-46]

  • تعادل پویا تأثیر هشت هفته بازی‌های ویدئویی تعاملی بر تعادل ایستا و پویای دانش‌آموزان پسر [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 31-46]

  • تفکر صوری مقایسه فعالیت قشری مغز در بیماران اسکیزوفرن دارا و فاقد اختلال تفکر صوری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 31-46]

  • تکلیف ثانویه مطالعه اثربخشی تمرین تکالیف دوگانه شناختی- حرکتی بر حافظه فضایی بیماران ام اس [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-30]

  • تمییز شنیداری اثربخشی توان‌بخشی دوسا بر حافظه شنیداری و حل مسئله‌ کودکان دارای اختلال یادگیری همراه با مشکل تمییز شنیداری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 67-80]

  • توان‌بخشی دوسا اثربخشی توان‌بخشی دوسا بر حافظه شنیداری و حل مسئله‌ کودکان دارای اختلال یادگیری همراه با مشکل تمییز شنیداری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 67-80]

  • توانبخشی شناختی بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی پاول بر بهبود کارکرد های اجرایی، حافظه و توجه جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 9-26]

  • توانبخشی شناختی تعیین اثر ترکیبی توانبخشی شناختی رایانه‌یار و tDCS قشر پره فرونتال بر کارکردهای اجرایی و حافظه کاری در نوجوانان مبتلا به دیابت نوع 1 [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-92]

  • توانبخشی شناختی اثربخشی برنامه آموزش توانبخشی شناختی(باشگاه مغز) بر سرعت پردازش درونداد و سرعت واکنش عصبی به درونداد کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 91-104]

  • توان­بخشی شناختی تدوین یک برنامه توان‌بخشی شناختی و بررسی تأثیر آن بر عملکردهای شناختی و رضایت از زندگی در سالمندان ایرانی با آلزایمر خفیف [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 70-98]

  • توجه بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی پاول بر بهبود کارکرد های اجرایی، حافظه و توجه جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 9-26]

  • توجه بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 27-42]

  • توجه اثربخشی تمرین‌های عملی عصب روانشناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و دامنه توجه دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 43-58]

ح

  • حافظه بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی پاول بر بهبود کارکرد های اجرایی، حافظه و توجه جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 9-26]

  • حافظه اثربخشی تمرین‌های مبتنی بر مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی در نرم‌افزار کاپیتان‌لاگ بر بهبود عملکرد حافظه بزرگسالان [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 59-72]

  • حافظه شنیداری اثربخشی توان‌بخشی دوسا بر حافظه شنیداری و حل مسئله‌ کودکان دارای اختلال یادگیری همراه با مشکل تمییز شنیداری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 67-80]

  • حافظه فضایی مطالعه اثربخشی تمرین تکالیف دوگانه شناختی- حرکتی بر حافظه فضایی بیماران ام اس [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-30]

  • حافظه فعال تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 101-120]

  • حافظه فعال اثربخشی برنامه توانمندسازی عصب‌روان‌شناختی دانش‌آموزان کاشت حلزونی(NEPSCI) بر مشکلات حافظه فعال دانش‌آموزان ناشنوای کاشت حلزون‌شده: طرح تک‌آزمودنی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 27-40]

  • حافظه فعال بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 27-42]

  • حافظه فعال بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]

  • حافظه کاری روابط ساختاری کارکرد اجرایی مغز با نشانه‌های نقص توجه و بیش‌فعالی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 99-110]

  • حافظه کاری تعیین اثر ترکیبی توانبخشی شناختی رایانه‌یار و tDCS قشر پره فرونتال بر کارکردهای اجرایی و حافظه کاری در نوجوانان مبتلا به دیابت نوع 1 [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-92]

  • حافظه کاری مقایسه تاثیر درمان فراشناختی و تحریک مغناطیسی فراجمجمهای(tms)بر کارکردهای اجرایی، حافظه کاری در مبتلایان به افسردگی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 41-56]

  • حالت روان­شناختی تاثیرپسخوراند عصبی بر بهبود نشانه های مصرف، بهزیستی و حالت روان شناختی مردان مصرف کننده مورفین [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 57-70]

  • حل مسئله اثربخشی توان‌بخشی دوسا بر حافظه شنیداری و حل مسئله‌ کودکان دارای اختلال یادگیری همراه با مشکل تمییز شنیداری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 67-80]

د

  • دیابت نوع 1 تعیین اثر ترکیبی توانبخشی شناختی رایانه‌یار و tDCS قشر پره فرونتال بر کارکردهای اجرایی و حافظه کاری در نوجوانان مبتلا به دیابت نوع 1 [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-92]

  • درمان فراشناخت مقایسه تاثیر درمان فراشناختی و تحریک مغناطیسی فراجمجمهای(tms)بر کارکردهای اجرایی، حافظه کاری در مبتلایان به افسردگی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 41-56]

  • دوره ابتدایی بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]

ر

  • رابط مغز و رایانه نبرد نورون‌ها: افزایش تمرکز با استفاده از بازی رایانه‌ای مبتنی بر بازخورد عصبی و رابط مغز-رایانه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 83-100]

  • ریاضیات بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]

  • ریسک­پذیری تاثیر tDCS روی OFC نیمکره راست در عملکرد اجرایی تصمیم گیری پرخطر و ریسک پذیری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 47-62]

  • رضایت از زندگی تدوین یک برنامه توان‌بخشی شناختی و بررسی تأثیر آن بر عملکردهای شناختی و رضایت از زندگی در سالمندان ایرانی با آلزایمر خفیف [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 70-98]

  • روان درمانگری نمایشی اثربخشی روان درمانگری نمایشی در کاهش مشکلات عصب‌روانشناختی دانش‌آموزان مبتلا به استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 121-146]

س

  • سالمندان تدوین یک برنامه توان‌بخشی شناختی و بررسی تأثیر آن بر عملکردهای شناختی و رضایت از زندگی در سالمندان ایرانی با آلزایمر خفیف [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 70-98]

  • سرطان سینه مقایسه اثربخشی واقعیت‌درمانی و آموزش نوروفیدبک بر بهبود کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-82]

  • سرعت پردازش اثربخشی برنامه آموزش توانبخشی شناختی(باشگاه مغز) بر سرعت پردازش درونداد و سرعت واکنش عصبی به درونداد کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 91-104]

  • سرعت واکنش عصبی اثربخشی برنامه آموزش توانبخشی شناختی(باشگاه مغز) بر سرعت پردازش درونداد و سرعت واکنش عصبی به درونداد کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 91-104]

ش

  • شناخت مطالعه اثربخشی تمرین تکالیف دوگانه شناختی- حرکتی بر حافظه فضایی بیماران ام اس [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-30]

  • شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی مقایسه اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی مستقیم مغز از روی جمجمه بر کاهش افسردگی در جمعیت غیر بالینی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 81-98]

ع

  • عصب روانشناختی اثربخشی آموزش برنامه دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر مهارت‌های عصب روانشناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 17-30]

  • عصب‌روانشناختی اثربخشی روان درمانگری نمایشی در کاهش مشکلات عصب‌روانشناختی دانش‌آموزان مبتلا به استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 121-146]

  • عصب روان شناختی اثربخشی تمرین‌های عملی عصب روانشناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و دامنه توجه دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 43-58]

  • عصب‌روان‌شناختی اثربخشی برنامه توانمندسازی عصب‌روان‌شناختی دانش‌آموزان کاشت حلزونی(NEPSCI) بر مشکلات حافظه فعال دانش‌آموزان ناشنوای کاشت حلزون‌شده: طرح تک‌آزمودنی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 27-40]

  • علائم اثربخشی تحریک فراجمجمه ایی مستقیم مغز (TDCS) بر کاهش علائم اختلال اسکیزوفرنی مزمن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 9-26]

  • علوم اعصاب شناختی بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]

  • عملکردهای شناختی تدوین یک برنامه توان‌بخشی شناختی و بررسی تأثیر آن بر عملکردهای شناختی و رضایت از زندگی در سالمندان ایرانی با آلزایمر خفیف [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 70-98]

ف

  • فراشناخت اثربخشی آموزش برنامه دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر مهارت‌های عصب روانشناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 17-30]

  • فعالیت قشری مقایسه فعالیت قشری مغز در بیماران اسکیزوفرن دارا و فاقد اختلال تفکر صوری [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 31-46]

ق

  • قابلیت اعتماد ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه دست برتری آنت - نسخه ترکی آذری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 9-16]

  • قشر پره فرونتال تعیین اثر ترکیبی توانبخشی شناختی رایانه‌یار و tDCS قشر پره فرونتال بر کارکردهای اجرایی و حافظه کاری در نوجوانان مبتلا به دیابت نوع 1 [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-92]

ک

  • کارکرد اجرایی اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 111-130]

  • کارکرد اجرایی مقایسه تاثیر درمان فراشناختی و تحریک مغناطیسی فراجمجمهای(tms)بر کارکردهای اجرایی، حافظه کاری در مبتلایان به افسردگی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 41-56]

  • کارکردهای اجرایی بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی پاول بر بهبود کارکرد های اجرایی، حافظه و توجه جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 9-26]

  • کارکردهای اجرایی تعیین اثر ترکیبی توانبخشی شناختی رایانه‌یار و tDCS قشر پره فرونتال بر کارکردهای اجرایی و حافظه کاری در نوجوانان مبتلا به دیابت نوع 1 [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 71-92]

  • کارکردهای اجرایی مقایسه کارکرهای اجرایی و توانش نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 105-122]

  • کارکردهای اجرایی بررسی تاثیر تکالیف توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه (رحا) بر فرآیندهای شناختی کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 27-42]

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی تمرین‌های عملی عصب روانشناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و دامنه توجه دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 43-58]

  • کارکردهای اجرایی بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]

  • کاشت حلزون اثربخشی برنامه توانمندسازی عصب‌روان‌شناختی دانش‌آموزان کاشت حلزونی(NEPSCI) بر مشکلات حافظه فعال دانش‌آموزان ناشنوای کاشت حلزون‌شده: طرح تک‌آزمودنی [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 27-40]

  • کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی واقعیت‌درمانی و آموزش نوروفیدبک بر بهبود کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-82]

  • کنترل حرکتی مطالعه اثربخشی تمرین تکالیف دوگانه شناختی- حرکتی بر حافظه فضایی بیماران ام اس [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-30]

م

  • مدل مایکنبام اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 111-130]

  • مزمن اثربخشی تحریک فراجمجمه ایی مستقیم مغز (TDCS) بر کاهش علائم اختلال اسکیزوفرنی مزمن [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 9-26]

  • مصرف مورفین تاثیرپسخوراند عصبی بر بهبود نشانه های مصرف، بهزیستی و حالت روان شناختی مردان مصرف کننده مورفین [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 57-70]

  • مقیاس هوشی وکسلر تشخیص اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی با ابزار وکسلر چهارم و نسخه تکمیلی: رتبه‌بندی خرده مقیاس‌های موثر با تحلیل شبکه عصبی مصنوعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 99-122]

  • مولتیپل اسکلروزیس مطالعه اثربخشی تمرین تکالیف دوگانه شناختی- حرکتی بر حافظه فضایی بیماران ام اس [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 17-30]

ن

  • ناتوانی یادگیری بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 123-142]

  • ناتوانی یادگیری خواندن اثربخشی آموزش برنامه دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر مهارت‌های عصب روانشناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 17-30]

  • نارسایی توجه/ بیش‌فعالی تشخیص اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی با ابزار وکسلر چهارم و نسخه تکمیلی: رتبه‌بندی خرده مقیاس‌های موثر با تحلیل شبکه عصبی مصنوعی [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 99-122]

  • نارساخوانی اثربخشی نوروفیدبک بر نقایص شناختی و ادراک دیداری حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 47-66]

  • نارسا­خوانی تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 101-120]

  • نرم‌افزار کاپیتان لاگ اثربخشی تمرین‌های مبتنی بر مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی در نرم‌افزار کاپیتان‌لاگ بر بهبود عملکرد حافظه بزرگسالان [دوره 6، شماره 23، 1399، صفحه 59-72]

  • نشانگان رفتاری اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 111-130]

  • نظریه ذهن مقایسه کارکرهای اجرایی و توانش نظریه ذهن در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال شخصیت مرزی و افراد بهنجار [دوره 6، شماره 22، 1399، صفحه 105-122]

  • نقایص شناختی اثربخشی نوروفیدبک بر نقایص شناختی و ادراک دیداری حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 47-66]

  • نقص توجه روابط ساختاری کارکرد اجرایی مغز با نشانه‌های نقص توجه و بیش‌فعالی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 99-110]

  • نمایش درمانی اثربخشی روان درمانگری نمایشی در کاهش مشکلات عصب‌روانشناختی دانش‌آموزان مبتلا به استرس پس از سانحه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 121-146]

  • نیمکره راست تاثیر tDCS روی OFC نیمکره راست در عملکرد اجرایی تصمیم گیری پرخطر و ریسک پذیری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 47-62]

  • نوروفیدبک مقایسه اثربخشی واقعیت‌درمانی و آموزش نوروفیدبک بر بهبود کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-82]

  • نوروفیدبک اثربخشی نوروفیدبک بر نقایص شناختی و ادراک دیداری حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 6، شماره 21، 1399، صفحه 47-66]

و

  • واقعیت‌درمانی مقایسه اثربخشی واقعیت‌درمانی و آموزش نوروفیدبک بر بهبود کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 63-82]

  • ویژگی­ های روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه دست برتری آنت - نسخه ترکی آذری [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 9-16]

ی

  • یادگیری تمرکز نبرد نورون‌ها: افزایش تمرکز با استفاده از بازی رایانه‌ای مبتنی بر بازخورد عصبی و رابط مغز-رایانه [دوره 6، شماره 20، 1399، صفحه 83-100]